kandydatów
Specjalista do spraw kadr i płac
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu miejsce pracy: Kalisz
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERA ORAZ PROGRAMÓW WORD,OUTLOOK,EXCEL
Wymagania inne:
Wykształcenie min. średnie, min.2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość przepisów: kodeksu pracy, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, prawa cywilnego,doskonałe zdolności organizacyjne, wielozadaniowość, umiejętność ustalania priorytetów, rzetelność w wykonywaniu obowiązków, komunikatywność, samodzielność w działaniu ale także umiejętność pracy w zespole, biegła znajomość MS Office szczególnie EXCEL.
Kalisz
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Wyświetleń: 255