kandydatów
Specjalista do spraw kadr i płac
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu miejsce pracy: Kalisz
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz nadzór nad obiegiem i poprawnością dokumentów. Nadzór nad poprawnością danych. Ewidencjonowanie i kontrola czasu pracy. Sporządzanie list płac. Naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków chorobowych. Sporządzanie deklaracji dla: ZUS, US, PFRON, PIT, sprawozdań GUS. Kontrolowanie badań lekarskich i szkoleń BHP. Tworzenie raportów i zestawień. Bieżące monitorowanie prawa pracy.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wykształcenie średnie/wyższe, doświadczenie w obszarze kadrowo-płacowym min. 2 lata, biegła obsługa komputera, programów MS Office, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań i samodzielność.
Miejsce pracy:
Kalisz
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 900 do 4 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Wyświetleń: 250