Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Asystent/ka biura inżyniera kontraktu
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu miejsce pracy: Warta
Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Asystent/ka biura inżyniera kontraktu
Miejsce pracy: Warta
Numer: StPr/21/1026
OBOWIĄZKI:
•Zapewnienie prawidłowego funkcjonowanie biura:a.Odpowiedzialność za organizację pracy, wyposażenie i dostępność materiałów biura;b.planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura na podstawie przekazanego przez pracodawcę budżetu.•Organizowanie spotkań z Wykonawcą, Inwestorem, Inżynierem Kontraktu:a.Sporządzenie notatek ze spotkań w jeżyku polskim lub angielskim lub obu;b. Przygotowywanie materiałów roboczych oraz załączników do spotkań. •Odpowiedzialność za realizację wszystkich obowiązków wynikających z dokumentowania realizacji projektu:a. porządkowanie dokumentacji i utrzymywanie jej aktualnej wraz z prowadzeniem jej spisu; b. odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji;c.bieżące wsparcie administracyjno-procesowe w oparciu o znajomość procedur
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
[Inne] : •Min roczne doświadczenie jako Asystentka biura lub na podobnym stanowisku.•Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej.•Wykształcenie wyższe lub osoba studiująca.•Ogólna znajomość procedur i branży nadzorów prac budowlanych.•Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.•Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.•Łatwość nawiązywania kontaktu i współpracy.•Prawo Jazdy "B"
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Warta
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Data dodania: 04-10-2021
Wyświetleń: 253
Wyświetleń: 253