Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu miejsce pracy: Sieradz

Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Sieradz
Ogłoszenie o naborze Nr 87749

Warunki pracy


  • Umowa o pracę na czas określony – z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku w korpusie służby cywilnej, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony.

  • Pełny wymiar czasu pracy.

  • Praca jednozmianowa w podstawowym systemie czasu pracy.

  • Praca w budynku Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu, stanowisko zlokalizowane jest w pokoju biurowym na trzecim piętrze.

  • W budynku brak jest windy. Budynek i pomieszczenia sanitarno – higieniczne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

Zakres zadań

  • sprawdza poprawność wypełniania meldunków informacyjnych wytworzonych w KPP Sieradz i podległych komisariatach Policji w zakresie formalnym i merytorycznym oraz wprowadza je do SIO
  • prowadzi teczki Meldunków Informacyjnych
  • dokonuje analiz zdarzeń i spraw operacyjnych na potrzeby prowadzonych czynności operacyjnych prowadzonych przez policjantów Wydziału Kryminalnego i jednostek podległych
  • obsługuje systemy informatyczne: KSIP, KCIK, CEPIK, RDO, SPP, OSADZONY, POBYT i inne w zakresie zapytań, wyszukiwania i rejestracji zleconych przez funkcjonariuszy WK i jednostek podległych
  • organizuje i prowadzi szkolenia dla policjantów KPP w Sieradzu oraz jednostek podległych w zakresie prawidłowego sporządzania Meldunków Informacyjnych
  • dokonuje sprawdzeń, rejestracji operacyjnych oraz poszukiwań osób na potrzeby KPP w Sieradzu i jednostek podległych
  • prowadzi dzienniki podawcze, rejestry i inne na potrzeby prowadzonej korespondencji
  • analizuje dane telekomunikacyjne pozyskiwane od operatorów sieci telefonii komórkowej i stacjonarnej, zlecone przez policjantów KPP w Sieradzu i jednostek podległych
  • sporządza raporty dotyczące stanu i efektywności poszukiwań za pomocą systemu analitycznego na potrzeby Wydziału Kryminalnego i jednostek podległych
  • stosuje się do obowiązujących aktów prawnych, kancelaryjnych oraz wprowadza ich nowelizacje do stosowania w ramach wykonywanych obowiązków służbowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
  • nieposzlakowana opinia
  • znajomość przepisów prawnych i wiedzy z zakresu: ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość Zarządzenia nr 70 KGP z dnia 02.12.2019 r. w sprawie KSIP, Decyzji nr 182 KGP z dnia 07.08.2017 r. w sprawie korzystania w Policji z zasobów informacyjnych KCIK,
  • znajomość Decyzji nr 235 KGP z dnia 01.09.2021 r. w sprawie systemów operacyjnych II
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi urządzeń biurowych i obsługi programów komputerowych, w tym Word, Exel, posiadanie prawa jazdy kat. B
  • pożądane cechy osobowości: komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, dyspozycyjność, dokładność, rzetelność, sumienność


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 17-11-2021
Wyświetleń: 179