Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy specjalista

Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku miejsce pracy: Turek

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Turek
Ogłoszenie o naborze Nr 89225

Warunki pracy


  • Praca na stanowisku administracyjno - biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,

  • zadania wykonywane w siedzibie komendy

  • stanowisko pracy znajduje się na 1 piętrze budynku 3 kondygnacyjnego

  • w budynku bariery architektoniczne: brak windy, pomieszczenia urzędu oraz toalety nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych, 

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,

  • praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej

  • na każdej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników

Zakres zadań

  • Prowadzenie całości zadań z zakresu spraw organizacyjnych.
  • Koordynowanie kontroli wewnętrznych.
  • Organizowanie narad służbowych.
  • Przygotowywanie listów okolicznościowych i gratulacyjnych.
  • Sporządzanie list płac.
  • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS.
  • Prowadzenie kart wynagrodzeń.
  • Przygotowywanie materiałów na stronę internetową.
  • Organizacja uroczystości w KP PSP w Turku.
  • Koordynowanie i umawianie wizyt w sali edukacyjnej ognik.
  • Prowadzenie sprawozdawczości z prewencji społecznej.
  • Przygotowanie i aktualizacja obowiązujących w Komendzie regulaminów.
  • Współpraca ze związkami zawodowymi, OSP oraz organami samorządu terytorialnego.
  • Zastępstwo podczas choroby lub nieobecności osoby prowadzącą sekretariat Komendanta Powiatowego PSP w Turku, oraz w wyznaczonym zakresie obowiązki księgowej i BHP.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office, obsługa poczty elektronicznej),
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywność,
  • Dokładność, sumienność, pracowitość,
  • Umiejętność organizacji pracy i dochodzenia do wiedzy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Prawo jazdy kat. B.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 12-12-2021
Wyświetleń: 275